17-10-2006


Dove jongen doet zijn verhaal van de brand





Als je ziet wat er overblijft van het huis van de familie Kearns in Vallejo, dan is het feit dat de 13-jarige Hobart Kearns dit overleefd heeft toch verbazingwekkend. Zwartgeblakerde ramen en de voortuin vol met afval van de brand.
“Toen ik het telefoontje kreeg van de buren dat mijn zoon nog in het huis was,” zei Ronald Kearns, de vader dan zei ik aan de buren:”Doe wat je kan om in het huis te gerakend.”
Met de hulp van een tolk zegt de jongen dat hij beneden was toen hij rook gewaar werd. Het was donker en ik kon het vuur zien. Ik liep toen naar boven naar de badkamer. Door de rook voelde hij zich gevangen:”Mijn ogen gingen steeds open en dicht en ik voelde me slaperig, maar ik bleef bidden tot God, a.u.b. God, a.u.b. God.”
Zijn buur hoorde hem ook op de muur slaan en zag hem tenslotte voor het raam staan schreeuwen op hulp.
Zijn ouders hadden hem die avond het vertrouwen gegeven om alleen thuis te blijven. Hij moet tenslotte zelfstandig worden. Daarom gaat hij ook naar een dovenschool in Fremont.

http://www.news10net/storyfull2.aspx?storvid+20728

Geen opmerkingen:

Blogarchief