17-07-2006


Moeder op zoek naar dove zoon na bomontploffingen in Mumbai

Mumbai: “Ik ben het beu om de lijkenhuisjes af te zoeken in de stad. Mijn zoon Amit die doof is kwam niet naar huis van school. Alstublieft, help mij hem te vinden.” Dit is de smeekbede van Mukta, een moeder op zoek naar haar verdwenen dove zoon. Ze houdt een recente foto van haar 20-jarige zoon in haar handen terwijl de tranen over haar wangen lopen. Ze hangt aan de mouw van een politieman en schreeuwt haar woede en onmacht uit. Amit is de oudste van mijn twee zoons die beiden doof zijn. Hij ging donderdagmorgen weg naar school om zijn rapport op te halen. Hij studeert in het Chetna College en nam de trein van Kurla naar Bandra. Maar hij kwam niet thuis. Mijn kind moet ergens liggen zonder dat iemand zich om hem bekommert.

http://www.gulfnews.com/world/India

Geen opmerkingen:

Blogarchief