21-01-2013

Negen jaar oude CODA is een held...
 
 
Een negen jaar oude jongen is een held nadat hij een ziekenwagen belde voor zijn kleine broer toen hij een grote bloedende wonde had in zijn voorhoofd. Calum Sunter die naar de Montessori school gaat in Brighouse was aan het spelen toen zijn kleine broer tegen de zetel viel en een diepe bloedende wonde had. Zijn beide ouders zijn doof. Zijn vader nam de kleine jongen vast en duwde de wonde dicht zodat ze niet zo erg zou bloeden. Daardoor kon hij geen hulp SMS sturen, maar Calum had net op school geleerd om het hulpnummer in te toetsen. Hij zei:"Ik heb mijn kleine zus Maisie naar boven meegenomen zodat ze niet zou zien wat er gebeurde en ze niet bang zou worden. Dan belde ik de ziekenwagen en zei hen dat het diep was en er lelijk uit zag. Ik was nerveus, maar was achteraf blij dat ik het gedaan heb.

http://attherimmm.blogspot.be/2013/01/9-yr-old-coda-hero.html

Blogarchief