24-01-2013

Kinderen gestraft omdat ze doof zijn
 
 
 
Absoluut walgelijk. Door een herstructurering in hulpdiensten van de stad Salford in Engeland zijn blinde en dove kinderen hun speciale leerkracht kwijt. Alicia is acht en ze heeft niet gevraagd om doof geboren te worden...ze heeft er geen idee van dat haar leerkracht van haar wordt weggenomen...ze begrijpt het niet.
Haar moeder vindt dat mensen in opstand moeten komen voor zoiets. Stella O'Neill zegt dat ze geen professionele hulp kreeg tot Alicia 15 maanden oud was. Ik was in alle staten toen ik vernam dat mijn dochter doof was. Maar 's anderendaags werd op de deur geklopt en het was Ann, de dovenlerares, het was als een engel die gezonden was om ons te helpen.Ze was fantastisch en bracht ons weer bij elkaar. Zonder haar zou ik niet weten waar ik nu sta. We zouden niet weten wat doen. 

http://attherimmm.blogspot.be/

Blogarchief