16-10-2012

Katie Leclerc uit Switched at Birth over hoe ze de dovengemeenschap vertegenwoordigt.




Katie werd geïnterviewd over haar nieuwe relatie met Justin Bruening die haar liefje speelt. "Ik kon niet gelukkiger zijn om met hem scènes te spelen. Hij is een uitstekend acteur, hij is zo'n schat en plezant tussen de opnames en het doet raar om over te schakelentussen praten over familie en gewone zaken en daarna hem te moeten kussen, maar ik was blij voor de kans die ik kreeg om met hem op het scherm te komen. Ik denk dat Switched at Birth veel goed doet om de twee werelden te overbruggen en ik ben blij dat iedereen nu familie is, we proberen er het beste van te maken. Het is een droom die werkelijkheid wordt. Leclerc die de ziekte van Ménière heeeft kent de dovengemeenschap heel goed. Zo kan ze goed inschatten welk accent Daphne zou hebben. Ik leerde gelukkig gebarentaal in het hoger middelbaar en ik was vrij zeker van mijn zaak. Trouwens mijn zus heeft ook Ménière en is zelf een ESL lerares, dus is ze ook goed geïntegreerd in de dovenwereld.



http://www.tvequals.com/2012/10/15/switched-at-births-katie-leclerc-on-playing-daphne-and-representing-the-deaf-community/

Blogarchief