15-08-2012

Hond stelt dove eigenaar voor aan vrouw van zijn dromen




Een hond is 's mans beste vriend, en voor Simon Moore is dat meer dan waar, want niet alleen stuurt Foggy hem dagelijks door het leven, de zeven jaar oude collie stelde zijn dove eigenaar zelfs voor aan de vrouw van zijn dromen. Om zijn hond te bedanken dat hij cupido heeft gespeeld mocht Foggy in het middelpunt van de belangstelling staan op hun huwelijk. Hij droeg de ringen naar het altaar met een doosje rond zijn nek. Ik wou dat hij dat deed zei Simon, want zonder hem had ik haar nooit ontmoet. Simon is 27 en heeft het Treacher Collins syndroom. Zonder hem zat ik gewoon op mijn kamer. Met hem kreeg ik onafhankelijkheid. Simon kreeg Foggy van Hearing Dogs for Deaf People. Hij ging ermee naar een gebarentaalclub in 2007 en ontmoette daar zijn toekomstige vrouw die bij het binnenkomen naar hem toeliep om hem iets te vragen over zijn hond.



http://www.metro.co.uk/news/908270-pet-dog-introduces-deaf-owner-to-woman-of-his-dreams

Blogarchief