16-12-2011

Moeder hoopt dat Kerstmis geluk brengt voor haar dove zoon.







Isaiah Vaughn is 5 jaar oud en verstaat bijna niets van wat zijn moeder zegt. Zijn moeder wil daar iets aan doen en hem naar een dovenschool sturen, maar hij begrijpt niet wat er gebeurt als zijn mama zijn valies klaar maakt en twee uur met de auto naar Morganton rijdt, waar ze hem onder de hoede laat van de North Carolina School for the Deaf. "Toen ik zijn kleren in de auto stopte, schreeuwde hij, omdat hij dacht dat ik hem weg zou geven", zegt zijn mama Cassandra Ware. Hij begrijpt niet dat ik probeer het juiste onderwijs voor hem te zoeken en ik kan het hem niet vertellen want ik ken geen gebarentaal. Het enige wat ik kon doen was hem vastnemen en knuffelen. Als alleenstaande moeder heeft ze het moeilijk. Het Leger des Heils wil helpen. Zijn grote wens voor Kerstmis, een fiets.






http://www.charlotteobserver.com/2011/12/15/2850545/he-felt-i-was-giving-him-away.html

Blogarchief