03-09-2009


Eén student uit 36.000 anderen



Vania Ellison had een flink probleem bij het opgroeien, haar ouders zijn doof. Hen verlaten om te studeren was moeilijk, want in het middelbaar droeg ze zorg voor haar moeder. Ze moest iemand vinden om op haar moeder te passen, een schema maken voor doktersbezoeken en er voor zorgen dat er genoeg geld was om het jaar vol te maken. “Als mijn moeder niet gelukkig is, ben ik ook niet gelukkig.” De universiteit was fantastisch. Daar heb ik al mijn vrienden ontmoet, mijn eerste lief. Mijn gebarentaal is enorm verbeterd en ik voelde mezelf groeien als mens. Ik realiseerde me wie ik werkelijk ben. En het is ook wie ik wil zijn en het gaf me een gelukkig gevoel.



http://sundial.csun.edu/2009/09/01/spotlight-one-student-out-of-36000-5/

Geen opmerkingen:

Blogarchief