01-01-2006


Niets houdt Claudia Larouche tegen.

Ik ben volledig doof geboren, maar niets in het leven houdt me tegen.Ik verliet het familiaal nest toen ik 19 was om te gaan studeren aan de universiteit van Laval in QuƩbec. Nadat ik mijn diploma haalde in april 2004 werkte ik een tijd voor Radio-Canada en als vrijwilligster voor verscheidene internationale organisaties als journaliste. Ik was onder andere ook in Melbourne voor de Deaflympics deze zomer. Australiƫ is me goed meegevallen want ik heb er de man van mijn leven ontmoet. Maar ik ben wel franstalig dus moest ik beslissen om zowel Engels als American Sign Language te leren.
Ik ben nu al 6 jaar weg van mijn geboortestad maar ze heeft nog steeds een plaats in mijn hart en ik zal er altijd naar terugkeren, zelfs als zijn er maar een paar mensen meer die ik ken. Ik keer misschien wel niet terug om er te blijven wonen, maar ik voel me wel verantwoordelijk voor het vakantiehuis aan de baai van het Otis meer en ook mijn lief is er gek op, dus dat komt goed uit.
Ik laat jullie nu en vergeet niet dat ik van jullie hou en aan jullie denk. Het gaat er om dat men overal vrienden ontmoet maar ook niet mag vergeten waar men vandaan komt.
Kussen en groeten aan allen die ik ken in Saguenay, vooral mijn grootvader Jacques Larouche waar ik heel veel van hou en aan mijn mama die nu in Casablanca in Marokko woont. Ja de familie woont ver uit elkaar, maar het belangrijkste is dat we gelukkig zijn.
Draag zorg voor elkaar.

bron: claudia_larouche@sympatico.ca

Geen opmerkingen:

Blogarchief